Hackathon je okupljanje razvojnih programera na jednom mjestu te rješavanje istog problema različitim pristupima.
Hackathon kao sredstvo vrednovanja fakultativnog predmeta u srednjoj školi mora imati dvije komponente: usvojenost sadržaja i kreativnost. Stoga je najbolji izbor polustrukturirani Hackathon. Organizator Hackathona je naravno škola, dok je ocjenjivački žiri profesor koji izvodi nastavu fakultativnog predmeta. Učenici se natječu u timovima te je poželjno dopustiti samostalni odabir timova. Temu i kriterije za vrednovanje za Hackathon unaprijed propisuje profesor te ih objavljuje na samom početku Hackathona. Pobjednik Hackathona je onaj tim koji prema danim kriterijima osvoji najveći broj bodova. U kontekstu fakultativnih predmeta, broj bodova ostvarenim na Hackathonu definira pobjednika, međutim samo sudjelovanje na Hackathonu uz uvjet prisustva na fakultativnoj nastavi donosi učeniku status zadovoljio.
Za danu temu kreirati mrežno mjesto prema sljedećim zahtjevima:
Modul mora biti postavljen na produkcijski sustav razvijen u sklopu projekta.
Tvoj je zadatak razviti LMS modul „Pokretačka snaga evolucije“ obavezni elementi sadržaja su:
Tvoj je zadatak razviti LMS modul „Elementarne funkcije“. Obavezni elementi sadržaja su: